Handelsbetingelser

  1. Virksomhedsoplysninger

Boutique Kaffe ApS
Trianglen 4
2100  København Ø

E-mail: info@boutiquekaffe.dk
Telefon: 3542 4770

CVR.nr.: 41137975

  1. Priser og betaling

Alle priser på boutiquekaffe.dk er inklusive dansk moms og vises i danske kroner (DKK).

Vi tager forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer.

De varer der ønskes købt lægges i shoppens indkøbskurv. I ’kassen’ vælges betaling og levering, faktureringsoplysninger samt leveringsoplysninger.

Ved betaling viderestilles til betalingsmodul stillet til rådighed af NETS hvor det er muligt at betale med de fleste gængse betalingskort inklusive Mobile Pay.

Alle oplysninger i forbindelse med betaling er krypteret i henhold til gældende godkendte standarder og best practice.

Betalingen bliver trukket fra din konto når den afsendes fra vores lager.

Der er ikke yderligere gebyrer i forbindelse med en handel ud over eventuel fragtomkostninger. Boutiquekaffe.dk betaler gebyrer vedrørende pakkehåndtering, emballage samt kortgebyrer med videre.

  1. Levering

Leveringstiden er 1-3 hverdage.

Leveringen er uden fragtomkostninger ved køb over 499,- kr.. Ved køb under 500,- kr. er prisen for levering 60,- kr.

Vi sender til din nærmeste Pakkeshop med Postnord eller GLS.

Du kan også vælge, at afhente dine varer fragtfrit (uanset størrelse på samlet køb) hos Boutique Kaffe, Trianglen 4, 2100  København Ø.

  1. Varelager

Da vores fysiske butik er vores lager kan der forekomme varer på webshoppen, som er udsolgte. Vi forsøger at holder lageret ajour således at det tydeligt fremgår at varen eventuelt ikke er på lager. Skulle det forekomme at en bestilt vare viser sig ikke at være på lager kontakter vi dig med henblik på annullering eller aftale om at afsende varerne senere når de igen er på lager.

Vi tager altid forbehold for udsolgte eller udgåede varer.

  1. Ansvar

Boutique Kaffe ApS’s til enhver tid udnævnte direktør har det overordnede ansvar for at nærværende handelsbetingelser bliver overholdt. Herunder behandling af personfølsomme data samt levering, betaling og returnering.

  1. Returnering og fortrydelse

Du har selv ansvar for pakken og eventuel returnering af dit køb.

Returpakker sendes eller afleveres til:

Boutique Kaffe
Trianglen 4
2100  København Ø

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken.

Fortrydelsesret

Hos Boutiquekaffe.dk har du 14 dages returret. Returretten regnes fra den dag dine vare modtages eller den dag du bliver gjort opmærksom på at ordren kan afhentes i vores butik.

Er der aftalt levering af flere varer, fra samme ordre og over flere omgange, er ovenstående gældende fra den dag, den sidste vare er leveret eller klar til afhentning.

Omkostninger til returnering afholdes af dig.

Returnering af penge

Ønsker du at få pengene retur ved fortrudt køb eller i forbindelse med reklamation, vil pengene automatisk blive refunderet til de kontooplysninger, der er registreret i forbindelse med dit køb, indenfor 3-5 hverdage efter vi har modtaget din returnering.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/ellerfabrikation.

Reklamationen gælder IKKE fejl eller skader begået ved forkert behandling (fx. vask) af varen. Du som kunde skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at du har konstateret fejlen eller manglen.

Ønsker du, at reklamere over en vare købt hos os, skal du kontakte os på vores mail: info@boutiquekaffe.dk hvor du skal oplyse dit ordre nr. samt hvad du ønsker, at reklamere over.

Er du i tvivl om din reklamation eller har andre spørgsmål, er du altid velkommen til, at sende os en mail eller ringe til os. Oplysninger om telefonnummer finder du på vores hjemmeside.

  1. Databehandling

Ved køb registrerer vi navn, adresse, e-mail adresse samt telefonnummer. Er disse oplysninger knyttet til en ordre gemmer vi oplysningerne i 5 år hvorefter de slettes.

Data er registreret i Boutique Kaffe’s shopsystem, som hostes på servere. Disse servere er beliggende inden for EU.

Boutique Kaffe’s til enhver tid udnævnte direktør er ansvarlig for korrekt opbevaring og håndtering af data herunder hvem i organisationen, som har adgang til disse data.

Ved henvendelse til Boutique Kaffe har du mulighed for at få oplyst hvilke data vi har registreret i forbindelse med en handel.

Data som er registreret i forbindelse med handler, som ikke er gennemført slettes efter 2 måneder.

Andre dataregistreringer: Der er mulighed for at give samtykke til opbevaring af f.eks. e-mail adresse til markedsføringsmæssige udsendelser uanset om du er registreret som kunde eller ej. Dette samtykke kan til enhver tid tilbagekaldes og registreres uafhængigt af shopsystemet hos 3. parts leverandører.

  1. Klagemuligheder

Du har mulighed for at klage over en vare købt hos os. Klagen kan indgives til:

Center for Klageløsning i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby

Du kan også anvende EU’s formular til indgivelse af klage, som du finder her:

https://ec.europa.eu/odr

  1. Kontakt

Øverst i nærværende dokument ’Handelsbetingeler’ finder du vores kontaktoplysninger. Fysisk adresse, e-mailadresse samt telefonnr. Anvend én af disse kontaktformer hvis du har spørgsmål, klager eller kommentarer.

  1. Ændringer

Nærværende ’Handelsbetingeler’ opdateres løbende i henhold til lovgivning og andre nødvendige ændringer. Boutique Kaffe kan ændre handelsbetingelserne ensidigt.

Ændringshistorik:

Første version: 20-04-2020